BLIS w Volvo XC60 zamówienie z 12.2022, realizacja 04.2023

Nie mam.

Już po złożeniu zamówienia Volvo wycofało BLIS z wyposażenia mojego auta.

To było bardzo nieeleganckie zachowanie ocierające wręcz o wprowadzanie mnie w błąd przed zawarciem umowy. Zawsze jest trudniej wycofać się z podjętej decyzji niż ją podjąć. Bardzo zależało mi na tym elemencie i z zamiarem posiadania go podjąłem decyzję o zakupie nowego auta. To był mocny punkt.

Moje rozczarowanie po informacji o braku BLIS oraz symbolicznej kwocie upustu było tak duże, że rozważałem rezygnację z zakupu o czym poinformowałem dealera w rozmowie telefonicznej. Ostatecznie dzięki zawsze eleganckiemu traktowaniu przez dealera, przez serwis dealera utrzymałem zamówienie acz nadal czuję się nieco „wmanewrowany” marketingiem Volvo.

Skierowałem pytanie o mój przypadek do BOK Volvo Car Poland Sp. z o. o. i w odpowiedzi dowiedziałem się, że było to spowodowane przez globalne problemy z półprzewodnikami.

Hmmmm.