Tak, wiem, że to ja podjąłem decyzję o zakupie tego auta. Nie, nie płaczę teraz nad swoim losem. Domagam się poprawnego działania oprogramowania, logicznych ustawień, włączenia brakujących funkcji ale ponad wszystko oczekuję poważnego traktowania przez Biuro Obsługi Klienta Volvo Car Sp. z o. o.
„Poważnego” oznacza dla mnie np precyzyjną odpowiedź na zadane pytanie. Firma zachęca do zadawania pytań … więc pytam. Niestety, udzielone odpowiedzi nie były dla mnie pełne, wystarczające, wyczerpujące lub adekwatne do zadanego pytania.
Po odebraniu auta starałem się szybko poznać jego funkcje aby bezpieczniej, pewniej, wygodniej poruszać się nim: najpierw przeszukiwałem instrukcję i inne źródła. Po uznaniu, że precyzyjnej informacji nie znajdę rozpocząłem serię kontaktów z Biurem Obsługi Klienta Volvo Car Sp. z o. o. czyli importerem. Zrobiłem to tym chętniej i swobodniej, że na ich stronie internetowej przeczytałem:
„Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami! Chcąc uzyskać odpowiednią pomoc, należy kontaktować się z właściwą osobą i działem.”
Powyższe znajduje się w części „Kontakt”: https://www.volvocars.com/pl/v/legal/kontakt
Prezentuję tutaj mój punkt widzenia. Nie będę oceniał „globalnie”; będę unikał generalizowania. To, że coś działa źle w moim przekonaniu nie oznacza, że dla innego kierowcy nie będzie cudowne. Ja doświadczyłem dobrej logiki w poprzednim aucie, tym samym modelu czyli XC60 z roku 2015 pochodzącego od tego samego importera i dealera. Tutaj zderzyłem się z brakami w stosunku do wcześniejszej wersji a miało być tak pięknie: nowe auto czyli wszystko będzie wyłącznie lepsze ponieważ na tym polega postęp, rozwój i tak zapewnia marketing a ten przecież zawsze mówi prawdę…